Facebook – povestea din spatele unui brand de succes

Facebook – povestea din spatele unui brand de succes

Steven Levy

Cartea Facebook – povestea din spatele unui brand de succes oferă o explorare a universului uneia dintre cele mai influente și controversate companii ale timpului nostru, Facebook. Steven Levy descrie amănunțit istoria, cultura și impactul pe care l-a avut și îl are Facebook asupra întregii lumi. Cartea surprinde spiritul antreprenorial și ambiția care au alimentat viziunea lui Zuckerberg, prezentând într-un stil jurnalistic controversele și provocările etice cu care s-a confruntat compania pe parcursul existenței sale. Este explorată relația complexă a companiei cu confidențialitatea, puterea pe care o deține asupra diseminării informațiilor și impactul acesteia asupra politicii, alegerilor și societății în ansamblu. Autorul prezintă compania dintr-o perspectivă echilibrată, recunoscând impactul pozitiv imens pe care l-a avut Facebook în conectarea oamenilor și încurajarea comunităților dar și examinând critic consecințele negative a celei mai mari platforme de socializare din lume. Cercetarea lui Steven Levy și povestirea echilibrată fac din această carte o lectură obligatorie pentru oricine este interesat să înțeleagă impactul tehnologiei asupra societății și efectele erei digitale asupra comunicării.

„Una dintre cele mai bune cărți de tehnologie a comunicării, apărute în 2020.”

Financial Times

Cartea a fost publicată în 2022 de Editura RAO, București.

Despre autor:

Steven Levy este jurnalist american și redactor general al renumitei reviste Wired din SUA. A publicat 8 cărți care acoperă cultura hackerilor, inteligența artificială, criptografia, precum și istoria și viața companiilor Apple, Google și Facebook.