Search
  • English
Edutime
0800 825 627
  • Home
  • Sa învățăm despre
    • Asigurări
    • Piața de Capital
    • Pensii private
    • Mini tips – Q&A
  • Programe
    • Pentru Preșcolari & Învățământ primar
    • Pentru Învățământ gimnazial
    • Pentru Învățământ liceeal
    • Pentru Învățământul universitar
    • Pentru Publicul larg
    • Pentru Profesori
    • Pentru Antreprenori
  • Resurse
    • Materiale educaționale
    • iCarte
    • Povești
    • Comics
    • Ne distrăm și învățăm
    • Multimedia
    • Repere istorice
      • Piața de capital
      • Piața asigurărilor
  • Campanii
    • Campanie Antifrauda
    • Caravana PAD
    • Prevenție rutieră
    • Pentru doctori și pacienți
    • Suntem alături de voi
  • Evenimente
    • Ziua Albă a Universităților
    • Noaptea albă a universităților
    • Forumul educației financiare
    • Olimpiada ASF
    • Concurs desen
    • Gala premiilor EduFIN
    • Global Money Week
    • World Investors Week
    • Participare internațională

Managementul continuității în afaceri

Category:
Asigurari / Public larg / Wellness /
Free
Managementul continuității în afaceri

Free

159 Students
Duration: 2 ore
Lectures: 1
Video: -
Certificate of Completion

Sumar workshop

Criza creată de Covid-19 a reiterat importanța nevoii unui plan al continuității în afaceri pentru societăți și organizații. Actualul workshop se dorește a face o introducere pentru construirea unui plan de continuitate în afaceri, prezentând legătura dintre managementul riscului, managementul continuității în afaceri și asigurări.

Obiectivele workshop-ului

Să ofere participanților:

  1. cunoștințe fundamentale despre managementul riscului.
  2. informații despre managementul continuității în afaceri.
  3. modalități de construire a unui plan de continuitate în afaceri.
  4. elemente de bază despre legătura dintre managementul continuității în afaceri și asigurări.

Grup țintă

Workshop-ul se adresează în principal, dar nu limitativ:

  • Salariaților societăților (microîntreprinderi, IMM-uri, corporații etc.), persoanelor care realizează venituri asimilate salariilor, venituri din activități profesionale, persoanelor care acționează în baza unor contracte de mandat sau de management, precum și persoanelor care acționează ca propriul angajator, indiferent de obiectul de activitate al acestora și indiferent de nivelul studiilor, veniturilor etc.
  • Angajatorilor (societăți), indiferent de obiectul lor de activitate. Angajatorii pot fi reprezentați fie de management, fie de salariați din cadrul departamentelor de resurse umane, financiar, marketing, vânzări, operațional etc., în calitate de reprezentanți ai angajatorului.

Descrierea workshop-ului

1. Nevoia managementului continuității în afaceri.
2. Legătura între managementul riscului și managementul continuității în afaceri.
3. Pașii de urmat pentru construirea unui plan de continuitate a afacerilor.
4. Managementul continuității în afaceri – aspecte de luat în considerare.
5. Legătura între un plan de continuitate în afaceri și unul în asigurări.

Scurta prezentare video

video

video
Video
Preview
Private
The content of this lesson is locked. To unlock it, you need to Buy this Course.

Free

159 Students
Duration: 2 ore
Lectures: 1
Video: -
Certificate of Completion

Archive

Working hours

Monday 9:30 am - 6.00 pm
Tuesday 9:30 am - 6.00 pm
Wednesday 9:30 am - 6.00 pm
Thursday 9:30 am - 6.00 pm
Friday 9:30 am - 3.00 pm
Saturday Closed
Sunday Closed
Footer logo
Copyright © 2021 Autoritatea de Supraveghere Financiară
  • home
  • Vezi versiunea veche a site-ului