Search
  • English
Edutime
0800 825 627
  • Home
  • Sa învățăm despre
    • Asigurări
    • Piața de Capital
    • Pensii private
    • Mini tips – Q&A
  • Programe
    • Pentru Preșcolari & Învățământ primar
    • Pentru Învățământ gimnazial
    • Pentru Învățământ liceeal
    • Pentru Învățământul universitar
    • Pentru Publicul larg
    • Pentru Profesori
    • Pentru Antreprenori
  • Resurse
    • Materiale educaționale
    • iCarte
    • Povești
    • Comics
    • Ne distrăm și învățăm
    • Multimedia
    • Repere istorice
      • Piața de capital
      • Piața asigurărilor
  • Campanii
    • Campanie Antifrauda
    • Caravana PAD
    • Prevenție rutieră
    • Pentru doctori și pacienți
    • Suntem alături de voi
  • Evenimente
    • Ziua Albă a Universităților
    • Noaptea albă a universităților
    • Forumul educației financiare
    • Olimpiada ASF
    • Concurs desen
    • Gala premiilor EduFIN
    • Global Money Week
    • World Investors Week
    • Participare internațională

Noi modele de afaceri în asigurări ca urmare a digitalizării

Category:
Asigurari / Wellness /
Free
Noi modele de afaceri în asigurări ca urmare a digitalizării

Free

159 Students
Duration: 2 ore
Lectures: 1
Video: -
Certificate of Completion

Sumar workshop

Tehnologia continuă să evolueze, aducând noi oportunități, schimbări sociale și noi așteptări pentru consumatori. În această situație intervin și părți terțe – companii BigTech, startup-uri, noi tehnologii (blockchain, IoT, AI, Machine Learning, Chat Boots, Robo adviseri) etc. Se identifică o complexitate tot mai mare în modul în care este efectuată distribuția – vânzarea de asigurări, apărând noi tipuri de distribuitori și noi tipuri de produse. Un element cheie poate fi inclusiv apariția platformelor și ecosistemelor, a noilor modele de afaceri care pot schimba distribuția existentă a asigurărilor, aducând noi provocări pentru consumatori, dar și noi oportunități.

Obiectivele workshop-ului

Să ofere participanților:

  1. informații despre noile tehnologii din piața de asigurări;
  2. detalii despre modalitatea în care tehnologia este utilizată și cum influențează apariția unor noi produse de asigurări.

Grup țintă

Workshop-ul se adresează în principal, dar nu limitativ:

  • Potențialilor consumatori de produse de asigurări, obligatorii și/sau facultative.
  • Salariaților societăților (microîntreprinderi, IMM-uri, corporații etc.), persoanelor care realizează venituri asimilate salariilor, venituri din activități profesionale, persoanelor care acționează în baza unor contracte de mandat sau de management, precum și persoanelor care acționează ca propriul angajator, indiferent de obiectul de activitate al acestora și indiferent de nivelul studiilor, veniturilor etc.
  • Angajaților (societății), indiferent de obiectul lor de activitate. Angajatorii pot fi reprezentați fie de management, fie de salariați, din cadrul departamentelor de resurse umane, financiar, marketing, vânzări, operațional etc., în calitate de reprezentanți ai angajatorului.

Descrierea workshop-ului

1. Context european
2. Digitalizarea și efectele ei
3. Noi modele de afaceri
4. Ecosisteme financiare

Scurta prezentare video

Video

Video
Video
Preview
Private
The content of this lesson is locked. To unlock it, you need to Buy this Course.

Free

159 Students
Duration: 2 ore
Lectures: 1
Video: -
Certificate of Completion

Archive

Working hours

Monday 9:30 am - 6.00 pm
Tuesday 9:30 am - 6.00 pm
Wednesday 9:30 am - 6.00 pm
Thursday 9:30 am - 6.00 pm
Friday 9:30 am - 3.00 pm
Saturday Closed
Sunday Closed
Footer logo
Copyright © 2021 Autoritatea de Supraveghere Financiară
  • home
  • Vezi versiunea veche a site-ului