Totul despre psihologia persuasiunii

Robert B. Cialdini

Totul despre psihologia persuasiunii este o carte clasică de afaceri care ar trebui să fie citită de orice persoană care lucrează în vânzări sau marketing și care dorește să învețe sau să își perfecționeze tehnicile de persuasiune sau influențare. Cialdini folosește exemple practice și experimentate personal pentru a identifica și descrie în detaliu factorii care stau la baza persuasiunii (reciprocitatea, angajamentul și consecvența, dovada socială, simpatia, autoritatea și raritatea). Toate aceste principii acționează asupra subconștientului uman generând procese mentale automate, iar universalitatea lor face ca aproape orice om, care nu le conștientizează, să poată cădea „victimă” persuasiunii. Majoritatea oamenilor, atunci când iau decizii fie în viața personală fie în afaceri nu sunt conștienți că de foarte multe ori sunt influențați fără voia lor. De aceea, Totul despre psihologia persuasiunii este o carte utilă și oricărei persoane care dorește să identifice și conștientizeze tehnicile de persuasiune și să învețe metode „de apărare” pentru fiecare dintre acestea, metode pe care Cialdini le descrie cu generozitate de-a lungul cărții.

 

„Această carte sapă adânc și scoate la lumină mecanismele de supunere ascunse în inimile și în creierele noastre.”

Best Sellers Magazine, SUA

Ediția a treia a cărții a fost publicată în 2014 de Editura Business Tech International, București.

 

Despre autor:

Dr. Robert B. Cialdini  este psiholog și profesor asociat de marketing și psihologie la Universitatea Stanford, Universitatea Ohio și Universitatea California (SUA). Cea mai cunoscută carte a sa,  Totul despre psihologia persuasiunii a fost tradusă în peste 30 de limbi și vândută în peste 3 milioane de exemplare. Cartea a fost introdusă de revista Fortune între cele mai inteligente 75 de cărți de afaceri scrise vreodată.